onsdag 2 juni 2010

Lite från förra året




















11,5 och 113 cm















Thordan började oseriöst med en 10 klubbare














Tyvär fick denna sätta livet till














Ett sista hugg för kvällen














En dam får gå tillbaka














Syns dåligt, men halva gäddan har någon "gul" missfärgning















78 kg 187cm PB! När jag skulle plocka upp en gädda i 4 kilos klassen lyckades jag tappa greppet och den trillade ner i vattnet igen. Min arm följde även med och jag märkte rätt fort att även jag satt fast i kroken när gäddan försökte ta sig ifrån båten. Fick omänskligt snabbt tag i en tång som låg i båten, klämde fast längst upp i kroken och andades ut. Sen fick kompisen komma och ta upp gäddan och kroka loss, mig fick han däremot inte loss...

1 kommentar: